Tisztelt Ügyfeleink! Külső szolgáltatói hiba miatt a 2020. december 28-án, vagy azt követően indított bankkártyás befizetések esetében előfordulhat, hogy azok elszámolása nem jelenik meg a Diákhitel Direkt rendszerben. A hiba javítása folyamatban van. A befizetett összegek a befizetés időpontjának megfelelően fognak jóváírásra kerülni várhatóan a 2021. január 4-i hét első napjaiban.
Így tudsz Diákhitelt igényelni
- Válaszd ki az intézményedet!
- Jelentkezz be a Neptun rendszerbe!
- Az Ügyintézés menüpontban válaszd a Diákhitel igénylése lehetőséget!
Ha a Neptun rendszer nem elérhető, akkor a Diákhitel Direkt felületen, vagy Diákhitel Partnerpontjainkon is el tudod indítani az igénylést.
Nézd meg további bejegyzéseinket is!
További híreink
- Publikálva: 2025.01.14.
Az ünnepi időszak sok örömet, de olykor anyagi terheket is hozhat magával, különösen a hallgatók számára, akiknek a tanulmányok mellett limitált bevétellel kell gazdálkodniuk. A karácsony utáni időszak tökéletes alkalom arra, hogy átgondold pénzügyi helyzetedet, és megfontold, milyen eszközökkel kezelheted a túlköltekezés következményeit. Aktuális cikkünkben kitérünk arra, milyen megoldásokat kínál a Diákhitel. Olvass tovább!
- Publikálva: 2025.01.01.
Felhívjuk figyelmedet, hogy az Ügyfélkapu szolgáltatás 2025. január 16-val megszűnik. Ennek következménye, hogy a Diákhitel Központtal történő kapcsolattartásban, hiteligénylések indításában, illetve a Diákhitel Direkt fiókba történő belépésnél ez az azonosító már nem lesz használható. Helyét az Ügyfélkapu+ szolgáltatás veszi át, melyre minden, jelenleg Ügyfélkapu szolgáltatással rendelkező állampolgárnak regisztrálnia szükséges.
- Publikálva: 2024.12.30.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Diákhitel Központ Zrt. bankszámláira történt befizetések ügyfélszámlákon történő jóváírására továbbra is értéknaposan kerül sor. Az év végi munkarend miatt a 2024. év végi és a 2025. év eleji befizetések feldolgozása az alábbi táblázatban foglaltak szerint történik.
- Publikálva: 2025.01.14.
Az ünnepi időszak sok örömet, de olykor anyagi terheket is hozhat magával, különösen a hallgatók számára, akiknek a tanulmányok mellett limitált bevétellel kell gazdálkodniuk. A karácsony utáni időszak tökéletes alkalom arra, hogy átgondold pénzügyi helyzetedet, és megfontold, milyen eszközökkel kezelheted a túlköltekezés következményeit. Aktuális cikkünkben kitérünk arra, milyen megoldásokat kínál a Diákhitel. Olvass tovább!
- Publikálva: 2025.01.01.
Felhívjuk figyelmedet, hogy az Ügyfélkapu szolgáltatás 2025. január 16-val megszűnik. Ennek következménye, hogy a Diákhitel Központtal történő kapcsolattartásban, hiteligénylések indításában, illetve a Diákhitel Direkt fiókba történő belépésnél ez az azonosító már nem lesz használható. Helyét az Ügyfélkapu+ szolgáltatás veszi át, melyre minden, jelenleg Ügyfélkapu szolgáltatással rendelkező állampolgárnak regisztrálnia szükséges.
- Publikálva: 2024.12.30.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Diákhitel Központ Zrt. bankszámláira történt befizetések ügyfélszámlákon történő jóváírására továbbra is értéknaposan kerül sor. Az év végi munkarend miatt a 2024. év végi és a 2025. év eleji befizetések feldolgozása az alábbi táblázatban foglaltak szerint történik.
- Publikálva: 2024.12.18.
A kormány döntése értelmében a 2024. december 31-ig megkötött diákhitelszerződéseket továbbra is kamatstoppal védi a kormány, amelyek esetében a hallgatók szabad felhasználású diákhiteleire 2025 első félévében is legfeljebb 7,99%-os kamatteher vonatkozik, a január elsejét követően felvett Diákhitel1 kamata 9,65%. Emellett továbbra is kamatmentesen áll rendelkezésre a Diákhitel2 és a Képzési Hitel.