A Diákhitel Központ Zrt. a székhelyén személyes ügyfélszolgálatot működtet, emellett telefonos ügyfélszolgálatot is üzemeltet. Akár személyesen jelenik meg ügyfélszolgálatunkon, akár telefonon történik a tájékoztatás, biztosítjuk annak lehetőségét, hogy amennyiben ehhez hozzájárul, az Önnel folytatott beszélgetés rögzítésre kerüljön.
A személyes ügyfélszolgálaton a hozzájárulását a munkatársunkkal folytatott beszélgetés kezdetén szóban teheti meg, a telefonos ügyfélszolgálat esetében pedig két telefonszám áll rendelkezésre:
- A +36 1 999 99 44 telefonszámon rögzített hívás kezdeményezhető. Erről az automata rendszer tájékoztatja is előzetesen a hívó felet, így amennyiben ezt a számot hívja és a beszélgetést megkezdi, külön nyilatkozat nélkül is úgy tekintjük, hogy hozzájárulását megadta.
- A +36 1 224 96 50 telefonszámon beérkező hívások rögzítésére nem kerül sor.
A további tudnivalók az alábbi oldalon olvashatóak.