Felhívjuk figyelmedet, hogy az Ügyfélkapu szolgáltatás 2025. január 16-val megszűnik. Ennek következménye, hogy a Diákhitel Központtal történő kapcsolattartásban, hiteligénylések indításában, illetve a Diákhitel Direkt fiókba történő belépésnél ez az azonosító már nem lesz használható.
Helyét az Ügyfélkapu+ szolgáltatás veszi át, melyre minden, jelenleg Ügyfélkapu szolgáltatással rendelkező állampolgárnak regisztrálnia szükséges.
A változás a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) bevezetése okán valósul meg, melynek célja, hogy leegyszerűsítse digitális környezetben a felhasználók és különböző kormányzati szervei közötti elektronikus ügyintézést. Így egy helyen megtalálhatod személyes adataidat, okmányaidat, gépjármű adataidat, elektronikusan intézheted ügyeidet digitális aláírással hitelesítve.
A fentiek miatt kérünk, hogy 2024. decemberében csatlakozz az Ügyfélkapu+ szolgáltatáshoz annak érdekében, hogy 2025 januárjától ne ütközz akadályokba sem a már meglévő szerződésednél, sem ha újonnan és személyes megjelenés nélkül szeretnél diákhitelt igényelni.
Ahhoz, hogy gördülékenyen menjen az átállás, látogass el az Ügyfélkapu+ tájékoztató oldalára , ahol részletesen tájékozódhatsz a tennivalókról.
A Digitális Állampolgár mobilalkalmazás segítségével egyre több ügyet tudsz majd intézni egyszerűen és kényelmesen, mobiltelefonodról. A szolgáltatás letöltéséhez szükséges információkat az alábbi elérhetőségen olvashatod.
Nézd meg további bejegyzéseinket is!